Kött fifaaan, eat some more.

var egentligen tänkt att jag och sofiee skulle lekt nu ikväll, hade sett framemot det men de blir en annan dag! så istället efter att jag ätit så hittade jag och lisa på lite grejs så som att se klart en film vi hade börja se eller jag hade redan sett klart den(a), varit till bergsbyn och fixat pb´s mat osv, köpt fett från ica och solat. kom alldelens nyss ut ur duschen och måste sova typ nuuu egentligen. börjar iallafall som vanligt imorgon klockan 07.00, vid 08.00 ska vi försöka ha fått oss iväg med 2hästar mot boden! innan jag lägger mig ska jag iallafall se om jag kan lägga in några nya låtar till mobilen, då ha man iaf nått nytt att lyssna på i hästbussen ifall man skulle vilja. ser nog även ett weeds avsnitt innan jag lägger mig ifall jag orkar, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0