It´s yoou

har inte haft tid för att blogga idag men nu gör jag det iallafall. gick väldigt trögt för mig att ta mig ur sängen imorse men kan ha varit för att jag råkade somna med tändlampa, musik och öppet fönster igår kväll så vaknade först vid 02.30 tiden och frös som jag vet inte vad även om jag hade 3täcken i sängen. vaknade sen halv 4 och kom då på att jag hade öppet fönstret och allt så gick och stängde de.

Praktiken har gått bra idag också iallafall, men varmt ha de varit! de sämsta av allt var nog att just när jag slutat försvann solen:( for iallafall direkt och plockade upp lisa sen hem till mig och fixa litegran och efter det vidare till ursviken för att köpa en present till min faster och fara och gratta henne. När vi väl var där var de några där som var riktigt trevliga sen skulle hon berätta för mig vad hon fått idag på henne födelsedag då och då börjar hon "jag har fått en sankt paula..." jag direkt skit seriöst "vad är de?" alla börjar skratta och jag blir generd för att då klickar de att de var ju faktiskt blomman jag och lisa gav henne... liiite pinsamt:] efter att ha varit hos faster for vi vidare till min pb och efter det till mig och fortsatte se filmen "orphan" och fy vad jag hatar den där adopterade i filmen.. ska iallafall snart gå i säng, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0