@ hemmaa i duscheeeen.

hahah ganska risigt av mig att jag faktiskt sitter i duschen nu medans jag skriver de här, men jag har hårinpackning i håret och tog hit datorn för att kunna lyssna på musik så varför inte medans ja ändå väntar. Idag fick jag sluta en halv timme tidigare hah för då gjorde dom andra också kväll, sen har vi kört snabbjobb idag körde william och villeson(?) het han typ, han ja inte kunde namnet på tidigare. Vill lova att efter 2 snabbjobb på banan idag var man lerig, regnade ju igår så därför var banan lite lerig.. Efter praktiken for jag till min pb<3 och efter de hem och direkt in i duschen för min del. när ja duschat klart bli de mat någonstans sen ska vi hämtaa lisa(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0