Don´t look back,

har nu sett klart wallander filmen jag påbörjade igår, den var helt okej men jag märkte efter halva filmen att jag redan hade sett den:] Efter att jag hade duschat följde jag med pappsen för att handla lite grejs bla. min lunch till imorgon. Nu tänkte jag pressa in kläder som jag inte packat upp än i min fullproppade garderob som måste rensas snarast! efter det försöker jag nog göra en hyffsat tidig kväll, så pussss♥

känns som konstigt att vi var där (turkiet) förra året, den här tidpunkten elr va man ska säga.
S A K N A R !

Kommentarer
Postat av: jes

Vi hade det ju faktiskt riktigt ballt :D när vi gick vilse i alanya med våra föreldrar, när vi var med nå svenskar inne i alanya, när våra föreldrar jagade oss osv osv ;D hoppas det kommer nå fler tillfälle !!

2010-06-01 @ 23:55:27
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0