8/6

okej nu är jag inne på sista avsnittet i säsong 1 av weeds. Håller på att ladda ner säsong 2, men nu innan jag börjar att se sista avsnittet för den här säsongen så måste jag ner och fylla på mitt glas med mer cola. Tidigare ikväll har jag bara varit i stallet hos pb, låtit hon äta gräs osv. Nej men nu ska jag ner och hämta mer cola som sagt, sen se klart de här och sen kanske försöka sova eftersom jag har varit så sjukt trött idag iallafall när vi körde till/från boden:]

bilden är nog från förra sommaren:]

Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: De funkar iallafall :]

Spännande! Hoppas ingen gamling fäster sig vid dig bara ;)<3

2010-06-08 @ 22:01:52
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0