7/6

helåå, då var det bara 2dagar kvar av praktiken.. känns typ dåligt men samtidigt skönt med tanke på att man får sommarlov. Har varit väldiiigt kul där, och imorgon följer jag med till boden på travet! Idag har vi väl gjort som det vanliga sen körde vi snabbjobb med 2åringarna så då körde jag william palema som vanligt, motion med 3åringarna(?) körde iallafall västerbo mission som jag brukar, sen var det tänkt att jag skulle få prova en ny men då hostade zic zac life så då var det bara 2hästar som skulle köras, vet inte om det var zic zac jag skulle ha kört eller bar felix, men det skulle ha varit kul att prova nå nytt. har iallafall nyss fikat en "grodbakelse" inge goda, men åt upp den ändå. Men nu ska jag kolla lite bloggar puss!♥

google bild.

Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: 8-16, men..då tjänar jag rätt mycket på bara tre veckor så (A)



Har du fått jobb? :D<3

2010-06-07 @ 21:53:23
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0