3dagen...

... med barnen. min morbror for för kanske 30min sen så nu är det vi som har hand om barnen, är lite orolig för hur de kommer att gå att lägga dom sen när dom ska sovaaa:O??? Idag har jag och lisa varit på lite olika affärer här i närheten och har som vanligt ätit på donken. Hittade egentligen 2par skor men såklart fanns dom inte i rätt storlek så de sket sig... På hem vägen tog vi av oss skorna och gissa vad.... vi råkade gå i nylagd asfalt så de fastna på fötterna!!!!!! har fortfarande kvar litegran. Igår kväll var vi iallafall och badade och gjorde lite saker, trevligt fast vet int om ja skrev de i förra inlägget kanske:)? aja nu ska jag spela ett spel medans barnen är lugna(Y)

16.00
hah btw, igår kväll kan ju ingen ha missat jordbävningen?
jag och lisa låg iaf och såg på satc när de börjar men jag tyckte att de kom från övervåningen så ja sa ju att grannarna dansade afrikansk dans, men tydligen så var de ju inte så.
Sen nuuu har ungarna krigat litegran, sandra är fortfarande sur men anna hjälper oss med maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0