Who are you?

nu är jag hemma i lägenheten, red Lola idag på ridningen skitfin!:)
iaf, igår fick vi skjuss av tage till byn. då drog jag och lisa på turkan för jag skulle käka:) sen gick vi hem till mig, och sen till sandra för att hämta en film och sen typ efter det kom sven då såg vi film, snacka osv:) & imorse försov jag mej också, men har int lagt mej nå vettiga tider på hela veckan och inatt somna jag väl vid 3? aja sandra ringde och då stod hon utanför och väntade med traktorn påme så de var bara slänga på sej nå kläder, borsta tänderna och he sej ut;)
nu ska jag gå och packa mina saker, eftersom jag ska hem till stan ikväll. blir så att vi åker till stan med sandra och tobbe(Y), ikväll blir det kompisar som vanligt:) Puss
<förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0