@ skolaaan

helå. sitter på skolan justnu och drygar, vi ska göra något i powerpoint. är hungrig som fan, och lisa är hemma hos mig och har tillgång till mat och fick sova hur länge hon ville, avis. efter skolan ska jag ut och rida hästen, kanske ett pass på ridbanan? vi får se hur hon känns. sen ikväll så vet jag inte vad jag och lisa ska hitta på, men har vi inget att göra så följer vi kanske med sandra och tobbe till stan en sväng? men ska kolla annat nu, och har inga bilder på skolans dator så det här blir ett sånt där tråkigt inlägg, puss!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Nej det var inte första gången jag for till srk jag brukar vara där två gånger i veckan ungefär. =)

2010-01-21 @ 15:49:39
URL: http://topclass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0