Lalalalaaa

måste dom alltid klaga på mig när jag lyssnar på musik? tycker det är rätt onödigt;), jag har inge högt ju... "skruva ner, vi får ont i huvudet". tur katten & hunden är på övervåningen iaf, där kan ju dom andra också hålla sej då;) HAH
sitter här fortfarande utan att ha gjort ett skit idag, orkade inte gå från datorn tidigare. men nu måste jag nog göra det för jag ska klä mej och sånt dära sen ska jag följa pappsen och köpa pizza som vi egentligen skulle ätit igår. & efter det ska jag och lisa hitta på något, ska iaf baka kladdkaka det är planerat hon var sugen(aa)
Btw, jag har lärt våran misse att sitta:] DE NI! & nu vill visst lisa jag ska lyssna på någon länk hon skicka typ nils holgersson låten HAHAH;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0