Fray the strings, Throw the shapes, Hold your breath, Listen!

ahaa nu skriver jag:o tänkte göra de för några timmar sen, ja e inte snabb;) men har pratat med lisa. snart börja paradise & ni är inte bra på att kommentera alltså:O! aja chill dag på skolan som vanligt, och efter skolan när jag & sandra skulle ta in hästarna snubbla jag på en snöklump (HAHA) tur int pb gick över mig då elr blev rädd eftersom hon var just bakom:] gick ut och gick med busen en sväng sen och hon tjollrade på mer än vanligt.. var berädd på att ett bakben skulle komma också typ mot mig, men jag klarade mig, hon e snäll:) när jag kom tillbaka till stallet var Linnea där, så snackade med henne sen gick vi till bussen osv, aja ska göra annat puss!
<bildbrist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0