Allting var ju enklare då

helå. kom hem till stan för ett tag sen och möttes som vanligt av min super glada vovve som är här uppe hos mig justnu också:) ska alldelens snart gå och duscha och göra mig klar för ikväll blir det att vara med folk som vanligt:) blev ingen ridning för mig idag, bestämde mig i sista minuten typ även om jag taggat det med Lola men jag kände de att ja int visste om ja skulle palla lektion med den här jävla förkylningen.. aja när jag och lisa kom hem till lägenheten igen efter att ha varit ut en sväng med penny hade mammi städat lägenheten, vilken kändes skönt:] blev pizza till middag också, typ varje fredag hahaha:] nu duschen puss!

egopic från nyårs bara för att javet att int lisa vill att ja skulle lägga ut nå bilder nånstans som hon va med på och har typ inga andra bilder på datorn här uppe så.... bjuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0