You're always on my mind.

helå, är int på världens bästa humör justnu pga. mamma int ringt Julia som jag sagt åt henne att göra! tar äntligen tag i det där med pierca naveln igen, var några månader sen nu som jag tappade den men nu den här månaden ska den dit igen, den saken är säker! har iallafall suttit och kollat på lite allt möjligt på datorn bla. lägenheter, ska försöka hitta någon annan till hösten ju! sen har jag kollat på kläder osv, så nästa lönen jag får kommer läggas på underkläder, altid lika kul att köpa:] måste även köpa en bredbrösta till penny, och där var alla pengar gone vill jag lova! men ska göra annat nu medans jag vänta på att paradise ska börja så puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0