You would not believe your eyes,

hej alla glada, jag känner mig helt pigg nu! elr okej gäspade just när jag skrivit de faktiskt. men imorse var jag inte kry, vaknade med huvudvärk men krigade mig till bussen kände mig fan sjuk men tillslut gick de över, var nog kanske bara väldigtväldigt trött:]? idag var vi då upp på travet med klassen, kulit. sen när vi kom därifrån tog jag ut penny bara för att vara social med na, men den busen börja ju skutta runt som nå annat tard och gick omkull men gjorde sig inte illa elr nå. for ut och red lite senare, och hon har sin tjörm period..... tog bussen hem efter de, & ska ner och duscha nu sen göra nå mat vi hörs pussen!

< du vet hur man gör mig irriterada ibland du,
men du är bäst ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0