Why can´t you see?

jag förstår som inte vad de är med internet.. går jävligt segt justnu. tror då inte jag tankar hem nått justnu heller? aja, sov ju i stan inatt och Lisa sov över hos mig! blev väckta 07.00 imorse, 1timmes sovmorgon för mig;) jätte snällt av Linnea att ta ut penny:w jaja, vi fikade sen skjusa mamma mig till bussen sen skjusa hon hem lisen. Och idag på skolan har vi haft stalldag, körde Västerbo & Pysen. Faktiskt en riktigt okej dag! efter skolan blev de pb som vanligt för mig. sen när jag och Linnea skulle ta bussen till byn från skolan kom Benny och snacka så då missade vi den så vi satt och väntade tills han skulle intill byn, så kom typ från skolan för kanske 30min sen? ska snart börja med maten tänkte jag, sen duschen och sen måste jag diska.. diska, gillas inte. men ska gå nu pussen!
favoriten:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0