Take a look around,

Helå, hinner tydligen visst skriva ett till inlägg idag innan vi far. jag kom iallafll just hem från solbacken där jag köpte nya batterier till kameran, lite godis och sen köpa pappi en sak åt mig. lyssnar på musik justnu och äter godis och väntar på att vi ska fara, så jag är helt klar men skulle behövt min laddare till telefonen som är i lägenheten men vi får se om jag får tag på den eller inte.. sen så beställde ju jag och mammi från h&m för några dagar sen och paketet har kommit men vi ska inte hämta ut de förän imorgon. men nu ska jag kolla bloggar osv innan jag far, & tänkte leta efter en bild som jag kan lägga in i det här inlägget. puss

tare lugnt ikväll småbarn;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0