Still dreaming

helå, jag har jättejättejätte tråkigt och vill hem till stan nuu! känns som jag aldrig kommer ta mig hem, sa åt mamma att börja fara 15.45 men då är frågan gjorde hon det? nej.. nu skulle hon ringa Julia och höra ifall hon skulle till studion någonting imorgon så jag kunde pierca naveln igen:) efter det skulle hon till ok och byta bil sen börja fara mot btk! åhh hoppas hon kommer snart.. ska se någon film nu för att tiden förhoppningsvis kanske ska gå liiiiite snabbare... puss!

FAAAAAAAAIL, tänkte ju lägga upp en ny bild här. men inte de inte... minneskortet från kameran som jag tydligen hade i väskan fastnade i datorn på nå vänster? bara för att inte jag är så teknisk... men ska endå ta hem datorn så då får matte försöka få ut dee(aa)
1 år sen ksk? nå sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0