Ordinary world,

helåå, huvudvärken är tillbaka.. & en konstig sak är att jag var påväg att ta en glass men la bort glassen och tog ett äpple istället? vafan.. hur kunde jag bli sugen på äpple? orkar då inte laga någon middag heller, men hur ovanligt är de? men måste göra de.. imorgon är det helg vilket betyder sooft "skoldag" på kdrf, sen min egna häst och efter det blir man hämtad i burträsk och drar till stan och är med kompisar, hur nice som hellst. wiie, ska gå pusss



tanken slår mig ibland om den där himla titanplattan jag har i fejjan, som dom var tvugna att operera in efter olyckan.. jag hatar operationer men om jag börjar känna av den skulle jag typ säga till och då skulle dom ta ut den när allt var färdig läkt osv? så jag hoppas då att jag slipper känna av den, även om jag kan känna ibland att jag blir kallare där vid ärret under ögat som, men orka bry sig? men sen när ja blir äldre känns de som jag kommer känna av den, surt ifall de bli så. sjukt pris är det då på en liten jävla platta med 5 små skruvar.. 10 000? in my face;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0