Jag lever faktiskt,

hejhopp, kom hem från stan för ett tag sen. var bara dit tvärt eftersom jag tog 15.45 bussen hit från btk efter att ha varit ute och kört penny med linnea, malin & rebecka och penny var lika fin som vanligt. iaf blev jag hämtad av pappa från stan och hann få med mig ett till par skor:] & en cola har varit så jävla sugen så jag var tvungen.. nu väntar jag på maten och ska leta fram mina täckbyxor eftersom ikväll drar jag till brännvattnet med några och firar sandra och så, och imorgon blir det skoter sen hem till staaan så kommer inte kunna uppdatera något mer nu men ni får ha de så bra då puss,


hittar ingen bild att lägga upp, sry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0