I'm sure that we both know

helåå!, hur dålig är inte jag på att komma på saker när jag använde "men jag vet inte ens hur en skruvmejsel ser ut!" som en bortförklarning till att slippa leta:O? Matte ska iallafall se ifall han får ut minneskortet från min bärbara som hör till min kamera.. vaknade för inte så länge sen, och nu måste jag göra mig klar för jag och mamma ska typ på solbacken, sen så måste hon hämta ut pengar som jag ska ha & efter det är det säkert dax för mig att ta bussen intill stan och gå till frisören som ska fixa mitt hår eftersom mammi ska på jobbet så kan hon inte skjussa eller hämta...
men måste göra mig klar pusss!

bildbrist, så bjuder på lisas fina bild vilket jag tror går bra för henne(aa)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0