I know there's something in your eyes,

helåå, har fortfarande inte tagit mig till duschen eftersom jag pratat med lisa till typ nyss, sen ringde jag mammi och hörde om jeansen som hon skulle byta åt mig men jag fick dom för halva priset;) tänkte att jag skriver nu innan jag går och duschar. så idag var det stall som gällde igen på skolan, jag red västerbo. och efter skolan gick jag bara ut och gick med pb pga. hon typ har busat på i hagen och slagit sig och eftersom hon är lite varm än och ömma igår, så gick jag med henne istället för att hon kanske skulle fel belasta osv, hon är ju int halt eller nå men endå för att vara på den säkra sidan! & imorgon är det bara ridning i kåge, sen äre helg hur skönt som hellst:D, men duschen nu puss!
gulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0