I gotta feeling,

hejdär! har varit hemma från skolan idag som 5st andra ur klassen (vi är 7st);) vaknade iaf klockan 6 imorse men låg kvar i sängen och funderade över om jag skulle ta 07.30 bussen till stallet istället eftersom jag tappat bort mina vantar så kände jag int att jag ville gå 1km och frysa ihjäl utan dom & halv 8 bussen går förbi skolan, så fick bli den. när jag väl var framme på skolan fixade jag hos penny innan jag for ut och red eftersom jag ville ju att hon skulle hinna äta lite innan. blev blandannat lite plumsning! efter det var det typ 3timmar kvar innan bussen till stan skulle gå (12) så jag smörjde lite av pennys saker och bara försökte få tiden att gå fortare(aa) tog iaf bussen till stan med sandra och mötte upp sara, vickan & yvve på dallas! satt och snacka ett bra tag, sen gick vi på stan eller yvve drog. tillslut var det bara jag och vickan kvar, och jag köpte då ett par skor! och kom hem för kanske 1timme sen. men nu ska jag duscha puss!
gammal bild, men ändå min gulle vovve.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0