How much is real?

hejdär, sorry för kass uppdatering men inte så lätt utan dator. blev en super trevlig kväll/natt i brännis igår, & kan int säga att jag var speciellt torr heller efter att ha sprungit omkring ute? och vad vi nu höll på med?, så är förkyld nu! kom hem därifrån vid 4 och då var det bara att skynda sig till hockeyn som redan hade börjat eftersom pappi hade gratis biljett åt mig(aa) blev vinst för oss i sudden, erkänner att jag trodde nästan vi skulle förlora. & känns mest som alla spelarna låg på isen hela tiden, var seriöst typ alltid någon som gjorde de:o aja, efter hockeyn blev det pizza från viking så jag är som mätt nu vill jag lova. men jag tänkte kolla bloggar och sånt nu ha de bra puss,

bild på misse från i sommras, fick bli den bara för att jag har bildbrist fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0