Higher

helåå, passar på att skriva ett blogginlägg nu medans lisa får höra på den där jävla erik grönvall med higher.... hon ser så nöjd ut, så jag behöver då inte känna mig som en dissare nu medans ja skriver! har piercat naveln nu igen också, känns bra:D, sen så blev det inte så att jag köpte någon hårfärg utan bokade istället tid för att färga hos frisören, jag gillar att skämma bort mig själv(aa) shit vad lisa sjunger seriöst nu asså, att hon blev så glad över att höra den där saken... måste nog byta låt, pallar inte de här puss!

där har ni lisas fina bild som hon la ner ungefär 2timmar på (lr hur de nu var, 3min kanske?) hon undrade varför jag inte lagt ut den på bloggen, så lägger ner hennes konstverk för att vara snäll mot flickan!

Kommentarer
Postat av: :@

AHHAHsepe de va typ 3 min.....

2010-02-07 @ 12:17:09
Postat av: Mickaa

hah liii , shhh säg inge;)

2010-02-07 @ 13:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0