Hallå där kött och blåbär,

har pratat me lisa i telefonen nu om lite allt möjligt samtidigt som jag käkat chips & lite glass, tjockis:] borde egentligen börja med maten, men har ingenaning om vad jag ska käka.. aja, idag har jag lyckats lura lisa för första gången:D & hon som alltid har sagt "alltså jag är lätt att lura, men du lyckas ändå aldrig mikaela" så det kändes bra(aa), vi sa till henne att jag tappat bort mobilen sen snackade sara med henne och sa att hon hittat telefonen ute och blablabla;) där ser ni hur engarerade(stavning?) vi är på lektionerna hahaha.. & blev då inte så att jag red penny någonting idag heller, var så himla förbannad så kändes inge bra att fara ut med henne för ifall hon skulle börjat tjura då så skulle allt bara bli knas eftersom jag var redan så förbannad. men ska gå nu uppdaterar senare, puss.

Kommentarer
Postat av: sandra

hahah det var kul :D

2010-02-23 @ 20:50:03
URL: http://www.sbergmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0