Hahah värt..

hejhopp, jag har just kommit fram till att jag måste ha världens trögaste lillebror.. tjatade på honom om internet enda sen jag kom ut ur duschen så kanske i 10min, eftersom han slagit av det bärbara för han sitter och spelar.. sen så blir jag mer och mer störd på blogg.se känns som de alltid är nånting fel. sen så kom jag fram till att ända gångerna ja brytit något (2 ggr) har varit pga. hästar:o och båda gångerna har jag varit tvungen att opereras:o och båda gångerna har jag fått typ nå titan i mig? fast handleden tog dom ju ut de ifrån eftersom de var som någon spik, men i "kindbenet" är de ju kvar. hahah hoppas ni lägger allt de där på minnet.. fråga mig inte varför jag skrev de:s men är då inte jag som tvingar er att läsa heller så;) de låter då som jag suttit och tänkt värra mkt men så äre icket! ska torka håret nu sen sova natti<3
bildbrist, som ni redan vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0