För mig så är du mkt mer,

helååå, har dammsugat upp glaset som var på golvet sen igår kväll när jag skulle vika igen datorn så ser jag bara hur det flyger ner ett glas på golvet, men eftersom jag var påväg i säng så orkade jag inte göra något åt saken just då:] borde börja med maten nu också så får väl göra det efter jag skrivit de här inlägget antar jag. idag har vi varit på travet och kört häst, var kuuul! plus att det var värra bra vädret också:D påvägen till travet fick vi varsin kexchoklad av Tage:o, inte dåligt(aa) sen efter skolan for jag ut och körde min poa med Linnea, & penny va skit fin! sen tog jag bussen intill byn och Linnea fick mig till att bli sugen på glass så vi gick till konsum och efter det gick jag hem. Nu ska jag börja med maten & efter det blir det att duschaa, skönt! puss

hahah minne.. gick ju som bra för oss att fiska i de "fina" vädret,
eller hur lisa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0