Fettis dagen,

Helå, kom just hem eller har hunnit käka en semla som mammaa skicka med pappa, tycker int dom är speciellt goda men var de enda jag hade som jag kunde äta på direkten utan att behöva fixa osv! håller iallafall på med maten justnu eftersom jag skippade att käka pizza med Tobbe & Sandra, låter inte som jag:O:] ska iaf duscha efter jag ätit osv. & idag har vi haft stalldag, red Vindo! & efter skolan tog jag in Linneas häst och gjorde klart, sen for jag ut och körde min egna en liten sväng och fick sen hämtning i stallet av pappa eftersom han skulle lämna några saker jag glömde i söndags, så jag slapp ta bussen hem till stan för att hämta de. men måste kolla till maten nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0