Everyone knew from the start,

hejhopp! har pratat med några i telefon nu om några saker, så nu har jag tid att skriva lite onödiga saker. har sett en film och bara tagit det lugnt i soffan som fortfarande står mot elementet sen lisa sov här och hon sa att de var varmt att ha det så och det var det faktiskt, så det var skönt eftersom jag frös(aa) funderar på ifall jag ska gå och prova ta ut pengar till imorgon nu, men det kändes så jävla kallt.. men annars måste jag göra det innan 06.40 bussen går;/ men vi får se hur jag gör, ifall de blir ikväll eller imorgon..

förövrigt taggar man helgen, blir att fira Sandra som fyller 17år på tisdag i typ Brännis!
bilden är från förra vintern i brännis(aa)

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha vem står vid mig i svart jacka ? :O

2010-02-25 @ 11:11:53
URL: http://sbergmark.blogspot.com
Postat av: sandra

haha jaha (A)

2010-02-25 @ 14:54:33
URL: http://www.sbergmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0