Behind closed doors,

helåå nu är jag i btk och har varit det i en timme nu typ, ball eller hure nu var? aja var ju som sagt till ursviken en sväng, och tycker verkligen synd om faster som förlorat sin sambo Micke hon är verkligen jätte nere så det kändes faktiskt jobbigt eftersom hon alltid varit den glada! & kändes konstigt att vara hemma hos "dom" eftersom inte Micke var där.. men vila i frid Mikael:(! men aja.. håller iaf på att ladda ner Snabba cash justnu men medans den laddas ner tänkte jag börja se någon annan film, fast haha den är tydligen redan klar(aa)! ska se den nu och hoppas på att jag blir lite tröttare så att jag kanske kan sovaa sen så jag tar mig upp klockan 6 imorgon</3 puss!

tame tillbakaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0