Your smile...

och så var det dags igen för mig att visa att jag faktiskt fortfarande lever! har inte suttit någonting vid datorn idag därför bloggen stått stilla också. dagen började ju som sagt med sovmorgon och det var nice! skolan gick fin fint, och efter skolan for jag ut en sväng med penny tillsammans med linnea g och hennes poa! hon hade även varit snäll och mockat åt mig imorse till och med:D när vi var klara i stallet for vi till argus och fixade där så där har jag tillbringat kvällen alltså, var faktiskt trevligt:)! efter argus stannade jag och linneorna kvar för att se en hästfilm så kom därifrån typ nyss. nu ska jag gå ner och hämta lite från frysen som jag måste äta imorgon till frukost eftersom jag varit lat/inte haft tid att handla(aa) efter det ska jag nog börja tänka på sängen! puss. 

möhöhö måste fixa mer bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0