Your eyes...

dags för lite uppdatering tycker jag själv, fast de kanske ni också gör? idag har vi varit till travet, red monté på banan och det var jättejätte kul:D fast kändes i benen, men ändå ju! efter skolan for jag ut och körde pb, fin som vanligt! kom iallafall nästan nyss hem, tog bussen till och från skolan idag för mamma snacka om att de skulle snöa men gjorde det de? neee! så drygt att vänta på bussar alltså.... men nu tänkte jag faktiskt starta en tvättmaskin, gu vad duktig jag är alltså. ne men tänkte iallafall göra det, sen fara till skolan en sväng för att hämta väskan som jag glömde när jag väl behöver den. puss!

GALET, sliten.
hade int sovit på hela natten, så ursäkta bilden och att ja ha bildbrist!

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; ja, jag ska nog det ;D

2010-04-27 @ 19:03:50
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jao :D

2010-04-27 @ 20:41:27
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0