Yaoo yaoo

spankad i string, spankad i string, se dig omkring tönt du är värd ingenting!
lalalala (8)!
Lisa ligger i soffan och vägrar komma till datorn för ja ska visa henne en sak:( ajaa sånna smällar man får ta när man är med den latisen.. Tog iallafall 12 bussen med yvve idag till stan, lisa mötte upp mig på stan och vi gick till norrhammarskolan och checka läget. när mamma slutade hämtade hon oss där så vi drog till vårdcentralen för jag skulle göra nå typ kolla om jag har ansträngnings astma vilket jag hade. efteråt skjussa pappi oss typ direkt till btk för vi skulle kolla luften i däcken på moppen och allt sånt där. nu har vi varit ute och busat för de var så skönt ute men håller på att tanka hem nå filmer nu som ska ses, puss!

Lisa gillar att äta snö ..
(SKÄMT JU)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0