Vi tar allt till en egen nivå

Och så var man själv då, skjussade just hem lisen. Var ju som sagt och klippte luggen men det blev ingen större skillnad, sa till frisören att hon fick klippa som hon ville så det blev snelugg igen. Efter det gick jag och Lisa på stan i någon timme, köpte en ny skinnjacka och la av 2par jeans som mamma kom och köpte när hon slutade, köpte också en butterbulle;) och sen köpte jag och lisa hem kinamat(Y) jag som tänkte spara mina pengar men så var dom borta nog för att mami pejjade ett par av jeansen för jag ska ge henne pengarna för ena paret men ha int hunnit;) men alltså jag blev hungrig nu så ska gå och kolla vad vi har puss!

Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: Hehe jo det gick faktiskt riktigt bra hörredu :D förutom de x antal gångerna jag fick motorstopp (A)



Kan du på typ..torsdag eller nått? :)<3

2010-04-06 @ 23:30:04
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Lisse

HAHAHAHA så satans ful

2010-04-07 @ 12:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0