@stan

känns riktigt härligt ändå att vara hemma i stan nu. idag hade vi hoppning på ridningen, vi hoppade bana och jag hade urchin han är fan söt(aa) sen när vi kom tillbaka till btk for jag och hämtade lisa sen for vi ut och körde pb och efter det for vi till lägenheten igen så då packade jag. förresten så döptes lilla axel idag (min systers son) 12.00 skulle varit trevligt att fara på dopet men fick inte veta det förän igår så var bara pappa som hade tid. påtal om pappa så tror jag han börjat skämma bort sig själv litegran blandannat för att han ha tydligen köpt en ny mobil, fast vänta nu fick jag värsta idén:D! då tar ju jag hans gamla igen också!!(Y) men nu ska jag gå och duscha puss!

lisa gillar att sitta på stenar och äta blåbär!
hittade knappt bilderna på min stationära:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0