Sooooool idag:D

Igår lovade jag er att jag skulle blogga idag så... here i´m.

Igår hade jag fullt upp vilket jag kommer ha idag också men därför passar jag på att blogga nu, startade datorn enbart för att blogga(a) igår kväll var jag iallafall med Lisa och Sandra, riktigt kul faktiskt! Hade stalljour också så tog in alla hästarna i stallet men de gick bra! Idag far jag och penny tillbaka till btk, undra om hon kommer sakna sin lover Crowns:/;) Ska packa mina egna grejer nu sen fara till stallet och förhoppningsvis hinna rida!? efter de kanske de blir att köra upp pb till btk, vet int? när vi väl är där ska moppen kollas. Sen ska vi hem till skellefteå igen för jag har stalljour ikväll igen:) var de nå mer som skulle göras? ingenaning men de är de säkert.. men vi hörs senare ikväll puss!

pb pussas ju bara med Crowns numera :/

Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: Det är faktiskt riktigt bra :D hur är det med dig?<3

2010-04-11 @ 14:10:03
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0