Niiight,

Heh i´m home, lisa ligger i sängen hon ska sova i och jäser eller hure nu var. Blev iallafall så att vi gjorde tacos och åt men jag börjar bli hungrig igen.. efter vi ätit blev de sms roulett eftersom emelie glömde ta med sig sing star elr hur de nu var. fick ett tips om en hemsida när vi körde sms roulett så jag och lisa har både sett seriöst terrorister, gevär och tomtar nu, lovar.. HAHAH fick ett tips, orka int med mig själv ibland och tycker synd om er om ta mig seriös 24/7. lalal.. men nu ska vi gå ner till min andra dator och kolla ifall filmerna vi ladda ner är klara! sleep tight.

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAH älskar bilden!!

2010-04-09 @ 08:31:11
URL: http://sbergmark.blogspot.com
Postat av: elin

Hej, pga flytt så har jag rensat hela min garderob till bra priser.Besök gärna min blogg,tack.

2010-04-09 @ 22:02:35
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0