Neeeeeeew ,

Då var det en ny dag idag då. Jag vaknade redan klockan 09.00 av att mobilen ringde... nu ska jag alldelens snart börja göra mig klar ifall det är så att jag ska klippa mig 11.30 så jag är klar till 10.45 bussen så jag isf hinner dit:) fast jag ska bara klippa luggen och dom ska få klippa den hur dom vill, så vi får se hur dehär slutar(a) aja när jag har klippt mig ska jag gå på stan ett tag sen kommer mammsen och då pejja hon jeans åt mig, ville ha jeans istället för påskägg(aa) ska även försöka hinna med att sola. men nu ringde mammi de är tydligen 10.45 bussen jag måste ta så jag ska göra mig klar nu pussen!

ta mig tillbaka,
såg att de ser ut att va äckel väder ute..

Kommentarer
Postat av: jes

turkiiieeeet (L)

2010-04-06 @ 13:00:52
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0