Let´s have some fun.

hejdär! dagen har varit rätt soft idag för vi har haft stall:D och efter skolan tog jag bussen hem till stan för att göra lite saker och var även med lisa, men innan vi for till mb så gick vi runt lite på stan och jag köpte som vanligt någonting när jag har pengar alltså de känns som ett tvång:s så ett linne fick följa med hem idag även om de inte behövdes.. kom nästan nyss tillbaka till btk iallafall och med hit följde även 2st sånna där mediciner eller vad man nu ska säga? för ansträngningsastman ena ska jag ta morgon och kväll tydligen och den andra bara vid ansträngning, trodde de räckte med en:s justja var även tvungen att köpa en cola så den ska jag he in i kylen nu så den blir kall, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0