Lalala.

och så var vi nästan färdiga med jobbet i stallet den här helgen, har bara kvar att ta in hästarna och ge dom kvällsmaten. imorse när jag skulle köra till stallet låg de snö på marken och isfläckar var det då också men det gick bra, var tvungen att ta de lugnt men. vi blev klara vid 9 i stallet så vi satt oss och prata i väntan på Tage som skulle komma och låsa upp grindarna så vi inte skulle typ köra fast i leran.. men efter 1timme och 15min bestämde vi oss för att prova lervägen för vi orkade int vänta längre och de gick då bra. nu tänkte jag äta någonting för jag är hungrig sen se vad jag ska roa mig med till klockan 3 när vi ska in med hästarna igen, ha de bra puss!

pb våren-08 säkert i april och var typ ingen snö!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0