It´s playing on repeat,

Hejsan hoppsan tralalalala när julen kommer ska varenda unge vara gla, nej nej som tur är så är ju sommaren på g! kom nästan nyss hem till moröbackeee. Vi for ju som sagt från skolan vid 1 tiden och innan de tog jag in penny och pussade lite på henne innan vi skulle fara. I bussen vi hade till stan flög man jävlart upp i luften i guppen och jag skojar inte! kom iallafall fram till stan vid 13.20 typ och då gick jag omkring med Sara och med mig hem fick jag en tshirt, alltid äre nånting. Sen när Sara skulle dra så ringde jag pappa så han kom och hämtade mig och vi for upp till maxi så kom därifrån nyss. Ska intill stan om 1-2timmar igen för att gå till huvudsaken som sagt. Men nu ska jag vara social med hunden för det verkar som det är det han vill puss,
 
haha kul tänkte ta en ny bild som jag tänkte jag kunde bjussa på eftersom jag alltid bjud på gamm bilder.
meeen, då är det slut batteri i kameran och hittar inga nya heller! sry.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header(:

2010-04-29 @ 15:58:33
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; Jaa, det ska bli riktigt roligt :D

2010-04-29 @ 21:38:41
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0