I wanna believe

Helåå blev tydligen lite ändringar på min dag.. jag som hade tänkt sova ut fick ju inte de för då kommer mamma in i mitt rum och börjar prata med mig så jag steg upp då och gjorde mig klar sen drog jag till stallet. kom hem därifrån för ett tag sen, har som bara hunnit duscha sen ja kom hem därifrån så. Nu tänkte jag faktiskt gå en lång prommis med hunden för de var ett bra tag sen nu och efter det börja göra mig klar inför kvällen. ska äta nånting nu puss,

haha wooord, ha suttit och letat ngn bild att lägga in till de här inlägget men hittar absolut ingen så så får de bli en sån här random bild bara för att vi inte har nå batterier hemma som ja kan använda till kameran.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0