I know where I'll be, Right by your side

orkade inte blogga igår efter att jag varit ut med sandra och tobbe utan jag såg nått oth avsnitt istället sen däcka jag. Väckaren ringde 06.15 imorse så det var bara att stiga upp för att sen dra till stallet och jobba med Anna. Vi var klara 09.00 så sen dess har jag varit hemma nurå, har bara hunnit äta lite, duscha och suttit lite här. Kändes lite jobbigt att jobba och de där för jag kände mig helt stel i alla jävla leder sen moppeturen fram och tillbaka till stan(a) Och inge nice väder är de då inte heller idag, vart är solen?:( men nu måste jag börja försöka torka håret sen ska jag ju tillbaka till stallet också, blir att fara ut en sväng med pb som förövrigt var jätte fin att rida igår:D:D 

äckligt sugen nu alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0