Hold on!

hejhopp, nu har man sett 2st oth avsnitt och ska nog börja bege sig upp för att göra sig klar till att dejta kudden, låter bra i mina öron! följde med pappi till hamn och såg förlusten mot hv i sudden, riktigt tråkigt.. hatar sudden man bli ju så nervös.. borta match imorgon igen, kan bli tungt. aja imorgon ska då iallafall jag sova ut, sen skjussar mamma mig till stallet innan hon far på jobbet och jag blir nog där tills pappa kommer hem isåfall eller vi får se kanske går hem om jag blir klar fort:s vet inte om jag kommer hinna blogga något imorgon för imorgon väntas blandannat tjejkväll så måste fixa lite grejs innan de och massa sånt! hinner jag inte blogga imorgon på dagen så bloggar jag väl imorgon kväll, ha de bra puss!

finns ingen alls som kan döda mitt humör,
för jag kör på och ler och det är mitt riktiga jag!(Y)

Kommentarer
Postat av: Madde :)

SÅ JÄVLA SÖT!



SV: haha precis ;)



Okej, vad synd =/<3

2010-04-08 @ 00:24:41
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0