Helåååå där!

nytt besöksrekord, vilket är kulit och jag som inte har uppdaterat någonting idag, minus på mig..

inatt sov ju lisa hos mig så vi roade oss ända tills 05.00 då vi slocknade. Vaknade vid 11 konstigt nog.. men då var Lisa redan vaken. Pratade och gjorde typ ingenting alls tills vi gick till datorn och roade oss hahah! gick sen och hämtade min telefon som Felicia hade lånat av mig så jag använder den justnu för att kunna lyssna på musik eftersom jag inte gillar headsetet på min samsung(a) gick sen hem igen och fortsatte sitta vid datorn och dryga med lisen. Efter maten drog jag till stallet en sväng och jag säger bara ojojoj så kär min häst är, tur för henne att kärleken tydligen är besvarad då:o mannen i hennes liv är Crowns som står i hagen brevid och mittemot i stallet, säger bara tok brunstig är hon nu som hon alltid blir i bergsby stallet:O hon verka ha sina snyggingar där... men ska gå ner nu puss!

nu byter jag ut touchen(?) mot en kass mobil till och med utan lucka till batteriet......
ne ja bara skämta med er;) ska ju bara ha den för att kunna lyssna på musik!(Y) kommer nog använda den andra samtidigt till annat typ;D


Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: haha onej, det vill jag inte påstå :O



Absolut :(<3

2010-04-10 @ 00:19:13
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0