Hehuhue

helåå, var ut och skrittade pb igår och det gick jätte bra och det var typ ingen trafik ute heller så:) tjura på ett ställe men tillslut gav hon upp. idag blev jag väckt 09.30 av mammi för hon vill fara så snabbt som möjligt till Norsjö till momme & moffe. Kan inte säga att jag är så sugen på att fara dit just pga. de inte finns något att göra så ska ta med min laptop så jag åtminstone kan se på film, laddade ner några nya igår så:) sen har jag ju alltid mobilen med mig så det är bara att smsa(aa) ska gå och fika nu och sen göra mig helt klar och även fara förbi hästen en sväng för jag ser att det är mulet ute så hon ska få sitt regntäcke på sig:) men då vet ni iaf vart ni har mig idag;) puss.

< <3^

Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: Det tycker jag absolut! När kan du? :D<3

2010-04-04 @ 15:58:21
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0