De här är inte min dag..

dagen började med en för trött mikaela som i sista minuten steg upp och kastade på sig kläderna och borstade tänderna sen gick ut till bussen men hann bara till bron innan jag satt på backen, var förjävla halt på bron asså.. sen på bussen sitter jag och typ halv sover och ser att jag åkt för långt så jag fick en extra lång promenad helt nyvaken:( seen tror jag att jag klarat mig under dagen, förutom att nu i bergsby stallet klämde jag fingret och har fortfarande ont:( idag gick vi då iallafall halv dag och vi hade stall, har ridit vindo idag. efter skolan for jag ut en sväng med pb sen fixa jag och pappa kom och hämtade mig och pb. jag fick en sallad som jag inte åt ur, gillar dom inte.. när vi kom till stan blev det en tvär sväng till royal innan dom stängde för att köpa en hink. sen for vi till bbyn och penny kände självklart igen sig, pratade med dom som var i stallet och sånt där:) kom hem för kanske 1timme sen därifrån och har nyss ätit, första gången på hela dagen som jag åt då! men ha nästan inte haft tid till de:s ikväll ska jag bara vara hemma och se hockey, duscha och ta det lugnt även om folk har frågat om jag vill hitta på något. är nog bäst att jag stannar inne, inte riktigt min dag helt enkelt, de får bli min ursäkt;)

lucaas vill att ja ska busa me han nu, så avslutar här puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0