Briiiist på rubriker.....

helåå. idag har man hunnit vara till stallet 2ggr typ direkt efter varann också. första gången for jag dit, mocka och gjorde klart allt sånt och for ut en sväng med pb sen kom mamma och hämtade mig. kom hem sen just när jag bytt om från stallkläder till vanliga kläder för att tvär fara till stan bara för att byta nå jeans så ringer Inger och är påväg till stallet för att sko pb så då var det ju bara att fara dit igen då:) nu har jag just ätit och ska dra med mamma intill stan tvärt för att byta dom där jeansen och sen blir det troligtvis så jag följer med till skelleftehamn och ser hockeyn där! måste gå nu om ja ska hinna isf puss!

lisa håller tydligen på att bygga upp en vänskap mellan henne och pb.
vi får se hur det går men tror hon började bra med att ge pb en morot igår! mer om hur de är mellan dom vet jag ej, fråga lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0