Allt går runt i en cirkel,

Helåå där! då var man tillbaka i burträsk i lägenheten då. gör inte så mkt justnu sitter här i sängen framför datorn och lyssnar på musik och smsar med några men borde egentligen packa upp allting. Har ju redan varit till btk idag en gång och lämnat hästen och typ alla packning så de ligger som innanför dörren bara.. Får väl se när jag lyckas somna ikväll/natt då:o och om jag tar mig upp 6 imorgon bitti, de tror ja faktiskt inte jag kommer göra.. nja har väl ingenting mer att skriva, ska äta nånting nu är skit hungrig sen börja packa upp puss!

bjuder på en gamm bild nu bara för att jag int ha nå bilder seriöst..
men ja ha faktiskt bytt piercing i tungan idag(Y) haha anteckna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0