02.30

hallå där, tänkte passa på att uppdatera nu medans lisa tvättar bort sminket som jag ska göra efteråt. Vi kom typ nyss tillbaka från macken, jag kom på att jag var tvungen att tanka så ringde mamma så hon satt in mer pengar på mitt kort. känns som de var 100år sen jag uppdatera men ja vet int, ja kanske gjorde de igår? skoldagen idag har då varit dryg som alla onsdagar (kärnämnesdag) men imorgon är det stalldag igen! ikväll har jag och lisa varit ute lite överallt och var även förbi sandra, tobbe & marcus en sväng, trevligt! antar att jag inte har så mkt mer att skriva faktiskt, nu tog de stopp kan vara för att jag är så himla trött nu också! fast justja kan ju meddela att lisa har varit väldigt duktig och städat hos mig idag när jag var på skolan:D SOV GOTT NU!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lookin' good

2010-04-22 @ 09:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0